24 Ekim 2014 Cuma

ÇİKOLATA






%90 çikolata 




Lindt Excellance %90  cacao ! Kesinlikle denenmesi gereken bir lezzet.

Ben butun cesaretimi toplayıp bir parca koparttım ve agzıma attım o an hissettiklerimi kelimelere dökmekte zorlanıyorum. Dilimde bi anda erimesiyle bütün duyularımı harekete geçiren o doğal kakao tadı enfesti.
Tüm tüylerim diken diken oldu, daha önce hıc bu kadar acı bir cikolata denememistim.
Ben çok çok çok begendim. Fakat tabiki her damak tadına uygun değil. piyasadaki bitter çikolataları begenmegen biri olarak bu GERCEK çikolataya hayran kaldım.

Tabiki bunu denedim; çünkü daha önce %85 cacao denemişliğim var. karşılasacağım tada hisse aşinayım.

=) benimle birlikte agzına kocaman bir parca atan annem, önce suratını eksıtıp -ay bunu nasıl yıyorsunuz oyle- diyerek ilk yorumunu yaptı. Kendisi benden daha çok çikolata yiyen, her çeşit çikolataya bayılan bir çikolata severdir. Fakat %90 ona biraz fazla geldi.

Ben cok begendım herkesin denemesini tavsiye ederim.