17 Kasım 2014 Pazartesi

Çikolatalı Çıtır Kurabiye Topları

Çok şık ve lezzetli bir kurabiye tarifi :)




Margarin                          1 paket
Vanilya                            1 paket
Kabartma Tozu                yarım paket
Yumurta                           2 adet
Pudra Şekeri                    1 su bardağı
Sıvı Yağ                           yarım su bardağı
Un                                   1 su bardağı
Nişasta                            500 gr


Margarini öncede eritip soğutun.
Tatlı yaparken, yumurtaları oda sıcaklığına getirmeniz tatlının kıvamını tutturmanızı saglar :)
Malzemeleri videodaki gibi bir kapta birleştirin ve elinize yapışmicak kulak memesı kıvamına gelene dek yoğurun.




Yoğurduğunuz hamuru küçük toplar halinde yuvarlayarak videodaki gibi tepsiye dizmeye baslayabilirsiniz :)




170 derece ısıtılmıs fırında 20 dk pişirin. Kızarmadan çıkartın.





ÜZERİ İÇİN

Mısır Gevreği    ( tusuz mısır gevreği olmasına dikkat edin )
                               -ben Bim'den alıyorum :) -
Çikolata                 2 bitter  1 sütlü
Sıvı yağ                  yarım çay bardağı

Mısır gevreğini ezip ufalayın ve buyukce bir tepsiye yayın.
Çikolatayı sıvı yağ ile fotograflarda gördüğünüz gibi ben mari usulu eritin.





Çikolata iyice eridikten sonra fırından çıkan sıcak kurabiyeleri sırasıyla önce çikolataya iyice bulayın sonra mısır gevreğine bulayıp bir tepsiye soğuması için dizin.





ben bir kısmını çikolata ve mısır gevreğine bulamadım, üzerine pudra şekeri serpip servis edicem, bir kısmını çeşit olması için sizde benim gibi yapabilirsiniz :)

AFİYET OLSUUN =)